کدام بلاگر در شهر شما معروف است؟2022-12-19
لیست بلاگرهای معروف ایرانی جریان
شاهرخ استخری در ابتدا مدعی شده بود که همسرش هیچگونه علاقه برای انتشار تصاویر خود ندارد؛ اما پس از چندین سال سپیده تصمیم گرفت تا کمکم فعالیت خود را بهعنوان یک بلاگر آغاز کند. هم اکنون نگین عابدزاده با انتشار نزدیک ۶۱۶ در اینستاگرام ۲ میلیون نفر فالوور دارد. شبنم تا کنون با انتشار حدود ۲۵۰۶ پست نزدیک به نهصد و نود و چهارهزار نفر دنبالکننده دارد.
{- در این مطلب قصد داریم شما را با بلاگرهای تهرانی مناسب برای تبلیغات آشنا کنیم. {
- آزیتا که لیسانس روانشناسی و فوقلیسانس مشاوره دارد، در دیماه ۱۳۸۷ پس از فوت مادرش، تصمیم میگیرد تا دستورپختهای او را در بلاگ خود منتشر کند. |}
- البته ناگفته نماند که تینا اسدی در حوزه بلاگری مد و فشن بسیار موفق بود و توانست خیلی زود جایگاه خود را در صنعت مدلینگ تثبیت کند. {
- الناز گلرخ را باید یکی از جنجالیترین بیوتی بلاگر های ایرانی دانست. |}
- با گسترش شبکههای اجتماعی مثل اینستاگرام و بازشدن پای لایفاستایل بلاگرها به اینگونه فضاها؛ اکنون تعداد افرادی که در این شاخه از بلاگری مشغول هستند، بهشدت در حال افزایش است. {
- او با برندهای معتبر لوازم آرایشی همچون دیور و لورال همکاری کرده و در سال ۲۰۱۷، یکی از ۱۰۰ اینفلوئنسر برتر امارات شده است. |}
خیلی از بلاگر های معروف ایرانی طنز و کمدی را مبنای کارشان قرار میدهند. او که در رشته سینما تحصیل کرده است، کار خود را با نویسندگی در انیمیشنهای مشهور «دیرین دیرین» و بازیگری تئاتر شروع کرد. او بهواسطه ویدئوهای بامزهای که با لهجه شیرین مشهدی در اینستاگرام منتشر میکرد، شهرت یافت. جواد خواجوی در سریالهای مختلف تلویزیونی و نمایش خانگی نیز نقشآفرینی میکند.
در اواخر سال ۱۳۹۹ بود که احمد معین همسر شبنم، خبر از مهاجرت آنها به خارج از کشور داد. چرا که همسرش متهم به جرائمی همچون فعالیتهای تبلیغی علیه نظام، اشاعه فساد و فحشا، جریحهدار کردن عفت عمومی و همچنین انتشار محتوای مبتذل و مستهجن شده بود. وی از سال ۹۴ شروع به فعالیت بهعنوان لایفاستایل بلاگری کرده است. ثریا روحانی مشهور به آیروس ملودی، متولد سال ۱۳۶۹ در اقلید فارس است. او پس از ازدواج، به مدت چهار سال در شهر بابل زندگی و سپس به ساری نقلمکان کرده است. او اکنون ۳۰ سال دارد، ساکن تهران است و با انتشار حدود ۱۱۳۶ پست نزدیک به ۱۲۶ هزار نفر دنبالکننده دارد.
بلاگر های طنز برای همه کسب کارها میتوانند تبلیغات پربازده انجام دهند. بهتر است جنس مخاطبان کسی که به آن تبلیغات میدهید با جنس مشتریان کسب و کار شما یکی باشد. علی فود باز اگر چه تعداد دنبال کننده کمی دارد و جدیدترین فودبلاگر باشد.
- {
- همان طور که در ابتدا متن به شما قول دادهایم در ادامه قصد داریم به صورت کامل به معرفی و بررسی معروفترین بلاگرهای ایرانی در هر یک از زمینههای مختلف بلاگری بپردازیم. |}
- بسیاری از بلاگرهای معروف نیز معمولاً مطالب و محتواهایی که تولید می کنند به شکل ساخت ویدیو با محتواهای متنوع می باشد.
- امروزه با وجود بلاگرهای سفر و گردشگری دیگر چنین مشکلی وجود ندارد. {
- اگر محصول شما برای گروه سنی خاصی طراحی شده، باید افرادی را انتخاب کنید که پیجهایشان بیشتر به این گروه توجه دارند. |}{
- او اطلاعاتی مفید برای مراقبتهای پزشکی و زیبایی را به فالوورهای زیاد خود (حدود ۳۳۱ هزار نفر) ارائه میدهد. |}
- تولیدکنندگان ابزارهای آشپزی با دستورهای غذایی ساده این بلاگر میتوانند توجه مشتریان بیشتری را جذب کنند.
سروین بیات این روزها بیشتر از فشن بلاگری در حوزه طراحی داخلی فعالیت میکند. بهگفته خود او، پس از زندگی در ۴ قاره و ۶ کشور و بیش از ۱۰ شهر مانند واشنگتن، لندن، سیدنی و آمستردام، در حال حاضر در اروپا اقامت دارد. یکی از قدیمیترین بیوتی بلاگر های ایرانی صدف مسائلی یا همان صدف بیوتی است. او در رشته شیمی تحصیل کرده و طبق گفته خودش، آرایشگری را از ویدئوهای آموزشی یوتیوبرها در یوتیوب آموخته است. اگر قصد دارید که وارد شغل بلاگری شوید ما به شما بلاگر سفر و گردشگری را پیشنهاد میدهیم.
اما پس از گذشت سالها، حالا مادر سام و سامیار جزو موفقترین بلاگرهای ایرانی به شمار میرود. او اکنون با انتشار حدود ۳۶۴ پست نزدیک به ۷۹۵ هزار نفر دنبالکننده دارد. اغلب، یک بلاگر لایفاستایل ماجراهای زندگی خودش را با مخاطبان خود به اشتراک میگذارد؛ بنابراین میبایستی محتوایی که تولید میکند، درخور خواستههای کاربران باشد. اما بهطورکلی این افراد باید هنر عکاسی، ادیت و گویندگی را دارا باشند. علاوه بر این موارد خلاقیت در ایجاد محتوای جذاب و گیرا یکی از اصلیترین علل دیدهشدن هنر لایفاستایل بلاگرها است.
«نعناع» حدود ۱۸۱ هزار فالوور دارد و در زمینه طراحی جواهرات فعالیت میکند. او با خلاقیت و نوآوری در طراحی، مخاطبان خاص خود را جذب کرده و تعامل خوبی با آنها دارد. جواهرات دستساز و دارای طراحیهای خاص، با تبلیغ این بلاگر بیشتر به چشم میآیند.
- اما در سال ۱۴۰۱، تصمیم گرفت که اغلب محتوای پیج خود را به خانواده و روزمرگیهایش اختصاص دهد.
- همکاری با بلاگرهای بومی و پیجهای تاثیرگذار این منطقه، فرصتی عالی برای کسبوکارها فراهم میکند تا محصولات یا خدمات خود را به طیف گستردهای از مخاطبان بومی و گردشگران معرفی کنند. {
- او البته از آن دسته از افرادی است که بیشتر جنجال به پا می کند و با این کار توانسته نظر کاربران را به طرف خود جذب کند. |}
- او از طریق اینستاگرام نیز از مردم برای جمعآوری هزینه درمان کودکان معلول و بیبضاعت درخواست کمک میکرد؛ که همین موضوع سبب شد بسیاری از مخاطبان این کار او را کلاه برداری تلقی کنند. {
- سحر به نوعی خود را نشان میدهد که مخاطب با او احساس غربی نکند و حس کند که او نیز با تمامی مشکلاتی که خودش دارد دسته و پنجه نرم میکند و از دل همین جمعیت و جامعه است. |}{
- بعد از ثبتنام رایگان در پنل جریان به لیست تمامی بلاگرها در حوزهها و شهرهای مختلف دسترسی خواهید داشت. |}
تأثیرگذاری و فعالیتهای اجتماعی او، به عنوان یک بلاگر و اینفلوئنسر، در جامعه مجازی قابل توجه است و بسیاری از افراد به پستها و محتواهای او توجه میکنند. در این صفحه به روز ترین متریال و مصالح ساختمان معرفی و تبلیغ میشوند. اگر شما تولید کننده و یا فروشنده محصولات به روز و جذاب ساختمانی هستید توصیه میشود با این صفحه همکاری کنید. با انتخاب صحیح بلاگر مرتبط با حوزه کاری خودتان از پنل جریان، میتوانید پیام برندتان را به دست مخاطبان هدف برسانید و نرخ تبدیل را بهبود ببخشید. شیوا هوماین بلاگر با بیش از ۴۰۰ هزار فالوور به معرفی تجربیات خود در آشپزی و مدیریت خانه میپردازد. او با ارائه ایدههای خلاقانه و کاربردی، مخاطبان زیادی را جذب کرده است.
تبلیغات توسط بلاگرهای مازندرانی و گیلانی فعال در سفر و طبیعتگردی تاثیر زیادی بر فروش این محصولات دارد. یکی از معروفترین تیزرهای تبلیغاتی بیسکویت مادر از محصولات شرکت ویتانا؛ با بازی سام و سامیار در سال ۹۶ ضبط گردید و این اتفاق موجب محبوبیت بیشتر آنها شد. البته گفتنی است سامیار یکی از این دوقلوهای بامزه به بیماری تترالوژی (یک نوع بیماری قلبی) مبتلا بود و همین موضوع مدتی در فضای مجازی، ترند بود. در ایران افراد زیادی مشغول به لایفاستایل بلاگری هستند و هرکدام طرفداران خاص خودشان را دارند.
اگر نیازی دارید تا برند سازی کنید، قطعا بلاگر های میلیونی به شما کمک میکنند. اگر به فروش مستقیم بیشتری نیاز دارید باید از بلاگر های ارزان تر بهره ببرید. اگر هم از قبل بستر خوبی (پیج یا سایت) محیا کرده اید، میتوانید از فروش غیر مستقیم بهره مند شوید.
{- {
- تفریحات آبی مثل قایقسواری، جت اسکی و خدماتی مانند اجاره تجهیزات غواصی و تورهای دریایی میتوانند از طریق پیجها و بلاگرهای مرتبط با گردشگری و طبیعت معرفی شوند. |}{
- این جدول شامل لیستی از بلاگرهای معروف ایرانی است که در حوزههای مختلف فعالیت میکنند. |}{
- بلاگرهای سرگرمی که با عنوانBlogger Entertainment شناخته می شوند در ایران طرفداران بسیاری دارند. |}
- با انتخاب صحیح بلاگر مرتبط با حوزه کاری خودتان از پنل جریان، میتوانید پیام برندتان را به دست مخاطبان هدف برسانید و نرخ تبدیل را بهبود ببخشید.
- از این رو در متن بالا به طور کامل به معرفی و بررسی موفقیت معروفترین بلاگرهای ایرانی پرداختیم.
- در این صفحه به روز ترین متریال و مصالح ساختمان معرفی و تبلیغ میشوند.
بسیاری از بلاگرهای معروف نیز معمولاً مطالب و محتواهایی که تولید می کنند به شکل ساخت ویدیو با محتواهای متنوع می باشد. بنابراین برای مشاهده کلیپ های بلاگرهای معروف ایرانی بهترین منبع شبکه یوتیوب می باشد. او در صفحه اینستاگرام خود بیش از 80 هزار نفر فالور دارد و 2 هزار و 339 پست مختلف در مورد غذا منتشر کرده است. همچنین او در این پیج نوشته است که در رژیم غذاهای خوب است که البته این را به صورت طنز بیان کرده است. همچنین فهمیده می شود که او از سال 2015 میلادی تا به حال در این زمینه فعالیت می کند که در این بازه زمانی به شهرت زیادی رسیده است. اصطلاح بلاگر در قدیم دارای معنی متفاوتی بود اما امروزه به افرادی تلقی می شود که در شبکه های اجتماعی به طور حرفه ای روی یک موضوع تمرکز کرده اند و کار می کنند.
یکی از وبلاگ هایی است که در زمینه فیلم کار می کند و علاقمندان به سینما و تلویزیون می توانند به این وبلاگ سر بزنند و در مورد مسائل مورد علاقه خود اطلاعات مفیدی کسب کنند. علاوه بر این موضوع، مطالب سرگرمی و طنز نیز می توان در آن پیدا کرد و عکس هایی هم از قدیم وجود دارد که می تواند شما را با حال و هوای آن زمان بیشتر آشنا کند. او نیز در این رشته صاحب سبک است و از آنجایی که طراحی لباس را به خوبی بلد است، توانسته با تلفیق آرایشگری با آن در این راستا حرفی برای گفتن داشته باشد. او نیز از دوران کودکی به این رشته علاقه داشته اما تا سن 25 سالگی صبر کرده است. یکی از رشته های پر طرفدار بین ایرانیان مد و فشن می باشد که زن و مرد نمی شناسد.
بهترین بلاگر طنز (fun blogger)
اما یکی دیگر از پیج هایی است که طرفداران بسیاری دارد و موجب شده تا تمام شهروندان این شهر علاقمند به غذاهایی شوند که این پیج معرفی می کنند. مشهد تیستر در حال حاضر توسط فردی به نام سعید مقدم مدیریت می شود و گفته می شود که کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دارد. او به تمام رستوران های این شهر سر می زند و برای تبلیغ غذاهای آنها قراردادهایی را با آنها منعقد می کند. از آنجایی که این کشور در نزدیک و همسایگی ما قرار دارد، بلاگرهای زیادی هستند که به این کشور مهاجرت کرده اند که به طور خیلی مختصر به برخی از آنها می پردازیم. او در ۱۹سالگی وارد تیم ملی پرتاب وزنه جوانان بلاروس شد و در سال ۲۰۰۵ توانست نایب قهرمان مسابقات پرتاب وزنه باشگاههای اروپا شود.
اگر محتوای بلاگر حرفهای و جذاب باشد، تبلیغ شما هم به شکلی بهتر دیده میشود و نتیجه بهتری خواهد داشت. او واقعا در این رشته استاد است و به همین خاطر در وبلاگ خود وبلاگ نویسی را به طور حرفه ای آموزش می دهد. اگر می خواهید در این زمینه کار کنید توصیه ما به شما این است که حتما به وبلاگ این استاد سری بزنید و از مطالب مفید و پر مغز آن استفاده های لازم را ببرید.
معروفترین بیوتی بلاگر ایرانی
او این روزها حرفهای ورزش سهگانه انجام میدهد، خاطرات سفرهایش را مینویسد و از راه تبلیغات کسب درآمد میکند. شبنم در تهران متولد شد، اما بعدها همراه همسرش به آمریکا و بعد ترکیه مهاجرت کرد. او یکی دیگر از بلاگرهای باسابقه در زمینه لایف استایل یا سبک زندگی است. او از جمله بلاگرهایی به شمار میرود که تلاش میکنند با تبلیغ محصولات آرایشی و بهداشتی کسب درآمد کنند. کسانی که با دنیای بلاگهای فارسی از همان روزهای ابتداییاش آشنایی دارند، علیرضا مجیدی را بهخوبی میشناسند. او که در اردیبهشتماه سال ۱۳۸۴ نوشتن در فضای مجازی را شروع کرد، از نسل طلایی وبلاگنویسان ایرانی محسوب میشود.
{- آرام لایف استایل، صفحه ای که تعداد فالوور بالایی ندارد ولی هزینه تبلیغات آن بسیار مناسب و پربازده میباشد. {
- به این معنی که شما خدمات با کیفیت خود را برای آنها و یا نزدیکانشان به صورت رایگان انجام میدهید. |}{
- مشوق او مادرش بوده و در این باره گفته که زمانی که از کلاس برمی گشته همیشه به مادرش کمک می کرده و هر سوالی داشته از او می پرسیده است. |}
- او ایدههای خلاقانه در زمینه استایل و لباس را به مخاطبان معرفی میکند. {
- بلاگرهای مازندرانی و گیلانی که به نمایش تجربههای منحصربهفرد میپردازند، میتوانند این محصولات را به مخاطبان هدف معرفی کنند. |}
- این بلاگر با نام سامر بیوتی شناخته می شود و طبق آخرین بازدیدی که انجام دادیم بیش از ۵۰۰ هزار نفر کاربر اینستاگرام دنبال کننده او در این شبکه اجتماعی هستند.
اهورا نیازی که ابتدا با گویش حرفه ای خود در پلتفرم اینستاگرام مطرح شد. در ادامه با همکاری با دیگر بلاگر های تکنولوژی توانست شهرت خود را در این زمینه افزایش دهد. اخیراحواشی او مربوط به پیش بینی نا درست در مورد ارزش نات کوین بوده است. این واینر ورزشی در پیج خود چاش های ورزشی میگذارد و پکیج ورزشی را به شما عزیزان ارائه میدهد. به صورت پست و استوری میتوانید برای رستوران ها و سالن های غذا خوری را معرفی کنید. این فود بلاگر کشورمان بیشتر با پخت و پز حجم بالا غذا ها سعی در جذب مخاطب میکند.
بهار صالح نیا از جمله معروفترین بلاگرهای ایرانی در اینستاگرام است که به آموزش عکاسی و ادیت عکس میپردازد. آموزشهای منحصر به فرد، کاربردی و کامل در ویدئوهای کوتاه نکات قوت این بلاگر معروف ایرانی است. با این وجود بسیاری خرید فالوور ایرانی را نیز از دیگر دلایل موفقیت او میدانند. آموزشهای او برای آرایشهای معمولی و روزمره کاربرد فراوانی دارند. صدف که در زمینه بیوتی بلاگری موفق شده، این روزها به بلاگری در حوزههای سفر، زندگی روزمره و مد و فشن هم روی آورده است. او از طریق تبلیغ برندهایی مانند سیگما، ورونیک و شین در فضای مجازی کسب درآمد میکند.
در نهایت با هدی بی خیال از تمام اتفاقات غم انگیر دنیا زندگیای رها را تجربه خواهید کرد. هدی در تمامی استوریها و پستهایش سعی میکند که به هیچ عقیده و اعتقادی توهین نکند. قلم شیوا و منحصر به فرد، علم و آگاهی بالای او نسبت به نقاط مختلف دنیا فالوور اینستاگرام را ترغیب به همراهی با او میکند. مهمترین نکته در خصوص این پیج این است که علاوه بر نکات و صحبتهای انگیزشی محتواهای سرگرم کننده نیز در آن قرار میگیرد. سحر به نوعی خود را نشان میدهد که مخاطب با او احساس غربی نکند و حس کند که او نیز با تمامی مشکلاتی که خودش دارد دسته و پنجه نرم میکند و از دل همین جمعیت و جامعه است. البته در خصوص این پیج نیز نجواهایی از تاثیر خرید فالوور واقعی و خرید لایک ارزان در جهت موفقیت و شهرت وی شنیده میشود.
از این رو در متن بالا به طور کامل به معرفی و بررسی موفقیت معروفترین بلاگرهای ایرانی پرداختیم. مهیا رحیمی«مهیا رحیمی»، بلاگر طبیعتگردی و سبک زندگی، زندگی ساده و طبیعی خود را با بیش از ۱ میلیون فالوور به اشتراک میگذارد. او با محتوای خاص و الهامبخش خود، مخاطبان زیادی را به تجربه زندگی نزدیک به طبیعت ترغیب میکند. این پیج برای تبلیغات برندهای ارگانیک، تجهیزات کمپینگ و اقامتگاههای بومگردی بسیار مناسب عمل میکند.
{لیست بلاگرهای معروف ایرانی در اینستاگرام
|}مهمترین نکتهای که این بلاگر جوان در آموزشهایش در نظر گرفته توجه به آموزش سرگرم کننده است. نگین عابدزاده از قدیمیترین و معروفترین بلاگرهای لایف استایل ایرانی است که در اینستاگرام فعالیت دارد. این بلاگر در حدود 2 میلیون نفر فالوور داشته که پیج اصلی او با نام @negin_abedzade است.
او با استفاده از موضوعات روز و ارائه محتواهای خندهدار، دنبالکنندگان زیادی دارد. محتوای طنز این صفحه نرخ تعامل زیادی دارد و برای تبلیغ کسبوکارهای مربوط به سرگرمی بسیار جذاب است. تبلیغات از طریق بلاگرها و اینفلوئنسرها یکی از موثرترین روشها برای دسترسی به مخاطبان هدف است.
این پیج برای تبلیغ لوازم آشپزخانه، مواد غذایی و خدمات مرتبط با خانهداری، عملکرد مناسبی دارد. سحر طاهری«سحر طاهری»، با بیش از ۴۴۰ هزار فالوور، سبک زندگی خاص خود را که ترکیبی از مد محلی و مدرن است، به نمایش میگذارد. محتوای او توجه مناسبی را به زیبایی، پوشاک و جزئیات سبک زندگی جلب کرده است. این پیج برای تبلیغات پوشاک، محصولات زیبایی و خدمات مد انتخابی کارآمد به شمار میرود. غذاهای محلی و فضاهای دنج طبیعت از جذابترین تجربیات سفر به شمال ایران هستند.
این بلاگر جوان با خلاقیت خارقالعادهای که دارد در مدت کوتاه فعالیتش در اینستاگرام توانسته به چنین موفقیتی برسد. اگر در گوگل یا اینستاگرام نام غذاهای ایرانی را جستوجو کنید، حتما نام بلاگ «از مامانم یاد گرفتم» را هم در فهرست جستوجوی خود میبینید. او در انگلستان در رشته مهمانداری تحصیل کرده است و آشپزی را بخش مهمی از زندگی خود میداند. تصاویر جذاب از غذاهای خوشمزه و ویدئوهای آموزش آشپزی به روشی خلاقانه هر کسی را وسوسه میکند تا آشپزی کند.
شاید نکته مهمی که موجب رضایت فالوورهای هدی میشود حس همسفری با او بعد از دیدن استوریهایش است. با هدی میتوان هم به ایفل و لندن و آمریکا مسافرت کرد هم به صحراهای سبز با آسمان نیلگون قرقیزستان سفری داشت. جنگلهای آمازون را از نزدیک دید و چهره وحشتناک جنگ را هنوز روی دیوارهای بوسنی هرزه گوین حس کرد. آنها خاطرات و روزمرگیهایشان را با فالوورهایشان به اشتراک میگذارند و از این طریق تعامل و رابطهای نزدیک را با آنها میسازند.
رشته بیوتی و لوازم آرایشی و بهداشتی از جمله رشته هایی می باشد که طرفداران زیادی دارد. حتما شما نیز در این زمینه اطلاعاتی دارید اما اجازه دهید برخی از معروف ترین افرادی که در این زمینه کار می کنند را به شما معرفی کنیم. آنها سعی می کنند تا از این طریق تبلیغات محصولات شرکت های بزرگ و معروف را نیز در صفحات خود انجام دهند که گفته می شود که هر تبلیغ بیش از 10 میلیون تومان هزینه دارد. البته بیشتر این سلبریتی ها تعرفه های آنها را اعلام نمی کنند اما بر اساس گزارش های موجود درآمد آنها بالای 50 میلیون تومان در ماه می باشد. یک فردی که بالای 5 میلیون درامد دارد معمولا 100 میلیون در ماه راحت درآمد کسب می کند و به همین خاطر است که جذب مخاطب برای آنها اهمیت زیادی دارد. هدی رستمی با سفر به سراسر نقاط جهان و روایتگری متفاوت و جذاب در این سالها توانسته در حدود 470هزار فالوور ایرانی را به خود جذب کند.
استعداد بالا در بازگیری و عدم حاشیه سازی از دیگر ویژگیهای او است که به محبوب و معروف شدن او منجر شده است. یکی از مسائلی که به احتمال قوی منجر به موفقیت این تستر شده است خرید فالوور اینستاگرام است. همهی کسانی که به این حیطه کاری ورود پیدا میکنند در روزهای اول تنها فالوورهایی که دارند دوستان و آشنایانشان است. بلاگر های املاک و مستغلات و ساختمانی که میتوانند در کسب کار شما تحول ایجاد کنند. با این وجود تبلیغات و همکاری های خوبی میتوانند برای شما در مشارکت و فروش انجام دهند.
- {
- محتوای طنز این صفحه نرخ تعامل زیادی دارد و برای تبلیغ کسبوکارهای مربوط به سرگرمی بسیار جذاب است. |}
- همیشه یکی از دغدغههای افراد برای مسافرت انتخاب منطقهای جذاب بود که با روحیات آنها هماهنگ باشد. {
- در این وبسایت، شما کاربردیترین آموزشها را در حوزه کسب و کار، بازاریابی و فروش، مهارتهای مدیریتی، توسعه فردی و … دریافت خواهید کرد. |}{
- شاهرخ استخری در ابتدا مدعی شده بود که همسرش هیچگونه علاقه برای انتشار تصاویر خود ندارد؛ اما پس از چندین سال سپیده تصمیم گرفت تا کمکم فعالیت خود را بهعنوان یک بلاگر آغاز کند. |}
- «والو لند» بلاگری در زمینه دکوراسیون و مشاور چیدمان منزل است که با ایدههای خلاقانه خود حدود ۵۲۵ هزار فالوور را جذب کرده است.
- هزینه تبلیغات بلاگر ها چقدر میباشد؟ همکاری با کدام بلاگر ها بازدهی بالایی دارد؟ این سوال شما و بسیاری از کسب و کارها میباشد.
از مزایای شغل بلاگری میتوان به محبوبیت و شهرت فوقالعاده شخص در اذهان عمومی اشاره کرد. از ایجاد کمپینهای جذاب گرفته تا تجزیهوتحلیل عملکرد، پلتفرم جریان تمام ابزارهایی که برای موفقیت در تبلیغات نیاز دارید را در اختیار شما قرار میدهد. «کمند» با دستور پختهای ساده و جذاب، به معرفی غذاهای جدید و آسان میپردازد. او با تولید ویدیوهای آموزشی در حوزه آشپزی محبوبیت زیادی در میان ۳۳۸ هزار دنبالکننده به دست آورده است.
ویدئو های موزیکال و جذاب که میتواند برای کسب کار شما موثر واقع شود. حواشی زیاد و غذاهای خوشمزه آن چیزیست که در پیج مستر تستر یافت میشود. در ادامه با برخی از بلاگرهای معروف رشت و سایر شهرهای شمالی آشنا میشویم. بعد از ثبتنام رایگان در پنل جریان به لیست تمامی بلاگرها در حوزهها و شهرهای مختلف دسترسی خواهید داشت. تفریحات آبی مثل قایقسواری، جت اسکی و خدماتی مانند اجاره تجهیزات غواصی و تورهای دریایی میتوانند از طریق پیجها و بلاگرهای مرتبط با گردشگری و طبیعت معرفی شوند.
او در مسابقات میکاپ آرتیست کوسموپولیتان شرکت کرد و مقام نخست این مسابقات را دریافت کرد. اما یکی دیگر از این بلاگرهای معروف مهسا غضنفری است که او نیز در این زمینه کار می کند. گفته می شود که این سلبریتی یکی از اعضای تیم مشهور مد آرت می باشد.
همچنین به شکل روتین نرمش و ورزشهای خانگی را بهصورت پست و استوری منتشر میکند که از این لحاظ در ایران کمنظیر است. «مرمر یعقوبی» با اشتراکگذاری سبک زندگی، مد و استایل، دنبالکنندگان زیادی را جذب کرده است. برندهای مختلف در حوزه پوشاک زنانه، لوازم خانه و مد میتوانند با تبلیغ محصولاتشان در این پیج توجه افراد بیشتری را جلب کنند. «زهره فراست» با داشتن حدود ۱۹۰ هزار فالوور، بلاگری در حوزه گردشگری و طبیعتگردی است. او تجربیات سفرهای خود را با مخاطبان به اشتراک میگذارد و فرهنگهای مختلف را معرفی میکند.
«نرگس دهقانی» به تولید محتوای آموزشی در زمینه آشپزی مشغول است و با دستور پختهای متنوع خود حدود ۳۵۵ هزار نفر را جذب کرده است. دستورهای آشپزی متنوع در این پیج برای تبلیغ انواع مواد غذایی و لوازم آشپزخانه مفید خواهد بود. «نگین دخیلی» در زمینه آشپزی و رستورانگردی فعالیت دارد و تجربههای خود را با حدود ۲۹۹ هزار مخاطبش به اشتراک میگذارد. تبلیغات غذاهای خاص و تجربههای رستورانی در این صفحه جذابیت بیشتری پیدا میکنند.
امروز مالک برند موبو نیوز میباشد که در پلتفرم های زیادی به تبلیغات میپردازد(اینستاگرام-سایت-یوتیوب). آرام لایف استایل، صفحه ای که تعداد فالوور بالایی ندارد ولی هزینه تبلیغات آن بسیار مناسب و پربازده میباشد. زمان بندی تبلیغات کمی دارد و باید مدت زیادی در نوبت انتشار استوری قرار بگیرید. این دسته از بلاگر ها برای تبلیغات آنلاین شاپ ها بسیار مناسب هستند. حتی سالن های زیبایی نیز از این بلاگر های اقتصادی بهره مند میشوند،تا در استوری آنها دیده شوند. میلاد خواه یکی از مناسب ترین بلاگر ها برای تبلیغات در اینستاگرام میباشد.
بلاگرهای معروف در هر شهر