تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ مشارکت2023-07-20
چگونه تعامل را در اینستاگرام افزایش دهیم؟10 راه شگفت انگیز
یکی دیگر از راههای افزایش تعامل اینستاگرام استفاده از کال تو اکشن مناسب است. مثلاً اگر یک محتوای خبری منتشر میکنید، از کاربران بخواهید نظر خود را در مورد آن زیر همان پست کامنت بگذارند. اینستاگرام به پلتفرمی شگفتانگیز تبدیل شده است که افراد در آن علاوهبر تصاویر جذاب خود، ویدیوهای کوتاه، گیرا و سرگرمکننده را با سایرین بهاشتراک میگذارند. بههمین علت در این مقاله به بررسی همه نکات لازم درباره سایز پست اینستاگرام میپردازیم، همراهمان بمانید. یکی دیگر از راه های افزایش نرخ تعامل اینستاگرام، فعالیت در بخش استوری است.
شما نیز میتوانید ببینید که هر گزینه چقدر انتخاب شده و هر شخص چطور رای داده است. استفاده از این استیکر، فرصتی عالی را برای فالوورهای شما پدید میآورد که برندتان را بهتر بشناسند و اطلاعات بیشتری در مورد محصولاتتان به دست بیاورند. در این بخش به راههای بهبود استراتژی اینستاگرامتان و نحوه افزایش مشارکت میپردازیم. به عنوان مثال ممکن است ، یک کاربر چندینبار محتوای شما را مشاهده کند. زیرا با وجود اینکه یک کاربر ممکن است چندین بار محتوای شما را مشاهده کند، اما ریچ، تعداد اکانتهای یکتا را محاسبه میکند.
اگرچه امروزه دیگر طرح های پر زرق و برق از مد افتاده است، اما قلب اینستاگرام محتوای بصری است. فراموش نکنید که مهم ترین فاکتور در طراحی فید اینستاگرام، زیبایی و در عین حال سادگی است. بسیاری از تجارتهای موفق معتقدند تاثیری که استوریها در کسبوکار آنها گذاشته حتی از فعالیتهای مشابه در Snapchat نیز بهتر بوده است.
هشتگها، کلیدواژههایی هستند که به کاربران امکان میدهند تا محتوای موردعلاقه خود را در اینستاگرام پیدا کنند. انتخاب هشتگ مناسب برای اینستاگرام، باعث میشود که پستهای شما توسط مشتریان بالقوه بیشتری دیده شوند و در نتیجه تعامل با صفحه شما افزایش یابد. اما توجه داشته باشید که استفاده بیشازحد از هشتگها یا هشتگهای نامرتبط، ممکن است اثر معکوس داشته باشد.
این فاکتور درواقع مهمترین و اصلیترین معیار برای موفقیت یک پیج در اینستاگرام است. افزایش تعامل صفحه اینستاگرام سبب افزایش محبوبیت، فروش و اعتبار میشود و به شما کمک میکند تا مخاطبان پیج به صورت طبیعی رشد داشته باشند. سادهترین روش درگیر کردن مخاطبان، استفاده از ابزار Question در استوری است. ممکن است این نظر با استفاده از Poll انجام شود که مخاطب پاسخ بله یا خیر بدهد. پس برای افزایش تعامل اینستاگرام، استفاده صحیح از استوری و امکانات آن را به خوبی یاد بگیرید. در این مقاله، به بررسی تکنیک های جدید CRO میپردازیم و درباره راهکارهای نوینی که میتوانند تاثیر چشمگیری در بهبود نرخ تبدیل وبسایت شما داشته باشند، توضیحاتی ارائه میدهیم.
ارسال نظر
بهیاد داشته باشید که تعامل در اینستاگرام یک فرآیند مداوم است و نیاز به تلاش و پشتکار دارد. با آزمایش روشهای مختلف و توجه به بازخورد مخاطبان، میتوانید به نتایج دلخواه خود دست پیدا کنید. یکی از راههای مؤثر برای افزایش تعامل با مخاطبان در اینستاگرام، برگزاری نظرسنجی است. با طرح سؤالاتی جذاب و مرتبط با مخاطبان هدف، میتوانید آنها را به مشارکت فعالانه تشویق کنید و نظرشان را در مورد موضوعات مختلف جویا شوید.
نمیدانید که چطور میتوانید نرخ مشارکت خود را در اینستاگرام بهبود ببخشید؟ مطمئن باشید که در این زمینه تنها نیستید و تعداد بسیار زیادی از رقبایتان نیز با این مشکل مواجه هستند. تبلیغات همسان به نوعی از تبلیغات پولی گفته میشود که در آن، محتوای تبلیغاتی از نظر ظاهری با محیط یا بستری که در آن قرار دارد هیچ تفاوتی ندارد. با توجه به اینکه ۸۸.۰۲ درصد از جستجوهای کاربران در آسیا در گوگل انجام میشود ( Statcounter)، تبلیغات در این پلتفرم میتواند تأثیر بسزایی داشته باشد.
از آنجایی هر شخص میتوانست تعریف جداگانهای از این موضوع داشته باشد و تمام افراد هم اجازه ارسال ویدیو داشتند، این کمپین به سرعت به محبوبیت رسید. این برند از استوری اینستاگرام برای شرح تجربیات افراد در خانهها استفاده میکند. گام آخر این است شما هر کمپین یا محتوایی را اجرا میکنید باید آن را آنالیز کرده و سپس تا جای ممکن آن را بهینه کنید. شما همواره باید در حال آنالیز و بهینه سازی کمپین ها و محتوای خود باشید تا بیشترین سود را در کسب و کار بدست آورید. این کار باعث می شود که مخاطبان شما را نزدیک و صمیمی تر به خود ببینند و همین دلیل باعث افزایش وفاداری مخاطبان شما خواهد شد.
پس از کمی فعالیت در اینستاگرام و افزایش نسبی تعداد فالوورها، اگر مخاطبین خود را به خوبی مورد تحلیل قرار دهید، میتوانید بفهمید که در زمینهی فعالیت شما بیشتر به چه موضوعاتی علاقهمند هستند. پس از نتیجهگیری در این باره، سعی کنید تولید محتوای خود را بیشتر به سمت علاقهمندیهای مخاطبان پیج خود پیش ببرید. دعوت مخاطبان به شرکت در مسابقات و چالشهای اینستاگرامی از طریق به اشتراک گذاشتن پستها باعث افزایش تعامل در پست و استوری اینستاگرام خواهد شد. یکی دیگر از راه های بهبود تعامل در اینستاگرام این است که در رسانه های اجتماعی صادق و قابل اعتماد باشید و محتوایی را به اشتراک بگذارید که فراتر از کمپین بازاریابی شما باشد. این کار می تواند با اشتراک گذاری تصاویر پشت صحنه در یک استوری اینستاگرام یا نوشتن شرحی که حس شوخ طبعی دارد، انجام شود.
سخن آخر درباره نرخ تعامل در اینستاگرام
هم ابزارهای بومی و هم غیربومی که میتوانید از آنها برای آنالیز محتواهای خودتان استفاده کنید. نام کاربری هم باشد مثل تصویر پروفایل بهراحتی برای مخاطب قابل شناسایی باشد و هم خیلی ساده در جستوجو پیدا شود. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم. دنبالکنندگان شما میتوانند با کلیک روی این استیکر انتخاب کنند که در زمان به پایان رسیدنش، یک نوتیفیکیشن برایشان ارسال شود.
اگر میخواهید که با توجه به الگوریتم اینستاگرام، نمایش بیشتر و در نتیجه، مخاطبان و فروش بیشتری داشته باشید، محکوم به بالا بردن نرخ مشارکت خود هستید. اول نوع کسب وکار خود را بهدرستی انتخاب کنید؛ مثلاً خردهفروشی، تبلیغات یا زیبایی. با آزمون و خطا میتوانید بهترین انواع محتوا را برای شبکه اجتماعی خود انتخاب کنید.
گوگل با توجه به هزینه و کیفیت تبلیغ، جایگاه آن را در نتایج جستجو تعیین میکند. اگر شات کردن نتیجه خوبی داشت، میتوانید به همکاریهای طولانیتر فکر کنید. مثلاً چند شات متقابل در بازههای زمانی مختلف انجام دهید یا محتوای مشترک تولید کنید. وینینگترکر، راه حل هوشمند شما برای واردات محصولات ترند دنیا بهطور مستقیم از چین است. با چند کلیک ساده، جدیدترین محصولات بازار را بیابید و آنها را به فروشگاه خود بیاورید. فرآیند واردات را به ما بسپارید تا با سرعت و اطمینان، محصولاتتان را به دست مشتریان برسانید.
در دنیایی که ۶۷.۱ درصد از افراد به اینترنت دسترسی دارند و هر فرد بهطور متوسط روزانه ۶ ساعت و ۳۱ دقیقه آنلاین است (Demandsage)، این فرصت برای دسترسی به کاربران را نباید از دست بدهید. اگر پروفایل شما مرتب، جذاب و حرفهای نباشد، این افراد به احتمال زیاد شما را فالو نمیکنند. در انتها میتوانید استوری را به هایلایتهایتان اضافه کنید تا شات مدت زمان بیشتری در پیج شما بماند. در این مقاله قرار است خیلی ساده و کاربردی، این تکنیک را بشناسید و یاد بگیرید چطور از آن به نفع پیجتان استفاده کنید.
میتوانید از طرفدارانتان سوال بپرسید، از پشتصحنه کارتان عکس بگذارید یا در ویدیوهای کوتاهی به سوالهای مهم پاسخ دهید. کارزارهای کوچک برگزار کنید، نظرسنجی انجام دهید، از فالوئرها بخواهید چیزی را حدس بزنند. همانطور که میدانید یکی از فاکتورهای مهم و تأثیرگذار در محاسبهی نرخ تعامل، تعداد سیوها یا همان ذخیرهسازیها میباشد. اگر بتوانید محتوایی تولید کنید که کاربران آن را بپسندند و ذخیره کنند، گام بزرگی در مسیر افزایش نرخ تعامل پیج خود برداشتهاید. سعی کنید محتوایی تولید کنید که در زمانهای مختلف کاربرد داشته باشد.
تعامل با هشتگ یعنی چی؟ هشتگ های اینستاگرام یک شمشیر دو لبه هستند. اگر به درستی استفاده شود، می توانید ترافیک جدی ایجاد کنید اما اگر زیاده روی کنید، نتیجه ای کاملا برعکس خواهد داشت! ایجاد مطالب مرجع که مخاطبان ترغیب به ذخیره آن ها شوند، می تواند باعث افزایش مشارکت مخاطب نیز شود.
با این پیجها لایو مشترک بگذارید و دربارهٔ موضوعی که برای مخاطبان هر ۲ پیج جالب است، صحبت کنید. برای افزایش تعامل در اینستاگرام از روش های زیر استفاده کنید قطعا بازخورد خوبی خواهید گرفت. سعی کنید حداقل ۸ هشتگ برای پست هایتان قراردهید و همیشه نام برند خودتان را نیز بین هشتگ ها بنویسید . هشتگهای منحصر به فرد نیز می تواند راهی باشد که دیگران برند شما و محبوبیت آن را ببینند.
این به طرفداران شما ا را نشان می دهد که شما متعهد هستید و وفادار به نام تجاری خود، بلکه به آنها نیز متعهد هستید. هیچ چیزی جذاب تر از کسی نیست که واقعا در محتوای آنها سرمایه گذاری کرده و در مورد آنچه که انجام می دهند پرشور و تلاش باشد. درضمن و چیزی جز احساس خستگی برای یک حساب کاربری نیست که فقط هر دو ماه یک بار پست جدید ارسال کند. نظرات ارزشمندترین شکل تعامل هستند به عنوان یک نظر واقعا نشان دهنده پیروی یا وفاداری مشتری و تعهد به نام تجاری شما است. این واقعیت که زمان صرف نظر کردن و نوشتن یک نظر را سپری کرد، به این معنی است که مخاطبان شما با محتوای شما درگیر هستند. البته، رشته ای از thumbs up emojis نشان می دهد که سطح بالایی از تعامل به عنوان یک نظر خوب است.
به طور معمول، ساعات عصر و شب بهترین زمان برای ارسال پستها در اینستاگرام است. به جای عنوانهای تکراری مثل «راهنمای خرید»، از عبارتهای جالب مثل «سفرِ خرید» استفاده کنید. این تغییر ساده میتواند حس کنجکاوی مخاطبان را برانگیزد و آنها را تشویق کند تا استوریهای شما را دنبال کنند. همچنین، داستانهایی تعریف کنید که کاربران را با خود همراه کند؛ مثلاً تجربه یک مشتری از خرید یا معرفی محصول به شیوهای سرگرمکننده. هر چقدر تعامل کاربران در اینستاگرام بیشتر باشد، شانس شما برای جذب مشتری و افزایش فروش بیشتر میشود.
برای مثال، پست را لایک میکنند و برای یکی از دوستان خود میفرستند یا محصول مورد علاقهٔ خود از شما را به دیگران در کامنتها معرفی میکنند. تصاویر پیروان خود را که در آنها شما را برچسب گذاری کرده اند، دوباره آپلود کنید. فکر می کنم مدل Kayla Itsines، تناسب اندام استرالیایی که برنامه Body Bikini کاملا منفجر شده است. او اغلب داستانهای موفقیت مشتریان خود را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک می گذارد و از آنها تبریک می گوید و آنها را تشویق می کند. گزینه Live Video Instagram Stories می تواند برای نمایش های بزرگ در مورد محصولات و خدمات جدید بسیار مفید باشد. یا میتوانید از یک آگهی پیشین برای محتوای سرپرستانه و استراتژیک استفاده کنید.
در سال اخیر ابزاری به اسم Save post در اینستاگرام اضافه شد که کاربران میتوانستند پست مورد علاقۀ خود را ذخیره کنند و دوباره آن را ببینند. با اضافه شدن امکانات جدید به اینستاگرام، تعریف تعامل کمی پیچیدهتر شد و به معنای میزان رابطه کاربران با صفحه شما است! یعنی کاربران چقدر صفحه شما را میبینند؛ همچنین اینستاگرام میزان علاقه آنها به شما و میزان تعامل صفحه شما را اندازهگیری میکند. بنابراین، صفحات لینکی که به پیج خود اضافه میکنید باید کاملاً واکنشگرا (responsive) باشند تا در موبایل به درستی نمایش داده شوند. اگر صفحه موردنظر کاربر تجربه خوبی ارائه ندهد، ممکن است صفحه را ببندد و شما مشتریان بالقوه زیادی را از دست بدهید.
یکی از مهمترین چالشهای بسیاری از خانمها برای کار کردن، محیط شغلی نامناسب و رسیدگی به کارهای منزل است. به همین دلیل هم آنها باید بهترین شغلهای پردرآمد برای بانوان را پیدا کنند تا بتوانند هم در یک فضای کاملا استاندارد و امن باشند و هم درآمد خوبی داشته باشند. یکی از راه های موثر برای دانستن سلیقه مخاطبان این است که از همان ابتدا مشخص کنید که پیج شما چه نوع پیجی قرار است باشد و چه نوع مخاطب و پرسونایی را قرار است که هدف قرار دهد. وضوح، خلاقیت و ثبات، یک نکته طلایی برای شرکت هایی است که هدفشان ایجاد آگاهی از برند در اینستاگرام می باشد. سعی کنید بر روی بخش های اصلی مانند پروفایل خود، یک تم ساده و در عین حال حرفه ای داشته باشید. تا زمانی که آزمایش نکنید، اندازه گیری نکنید و تغییر ندهید، هرگز متوجه نمی شوید که چه چیزی برای برند شما بهتر است.
اما روشهایی برای افزایش نرخ تعامل وجود دارند که میتوانند باعث رونق کسب و کار اینستاگرامی شما شوند. کسانی که بدون فالو، لایک، کامنت و … صرفاً از پیج بازدید میکنند، عملاً سودی برای صاحب پیج ندارند. معیاری به نام نرخ تعامل وجود دارد که میزان این ارتباطات را بررسی و کنترل میکند. علاوه بر پاسخ به سوالات مخاطبان، راه دیگر افزایش تعامل پاسخ به کامنت های غیر سوالی است.
بودجه شما تعیین میکند که پستهای شما در چه بازه زمانی و در چه صفحاتی نمایش داده شوند. قدم چهارم، تعامل با مخاطبان است که یکی از بهترین راههای برندسازی در اینستاگرام میباشد. بنابراین سعی کنید به کامنتها و پیامهای مخاطبان خود پاسخ دهید و آنها را در تولید محتوای پیج خود مشارکت دهید.
به خصوص که اگر پیج مورد نظر دقیقاً در همان راستای فعالیت پیج شما است. در این صورت افرادی که آن پیج را دنبال یا لایک میکنند، مخاطبان هدف شما هم هستند که ممکن است به محصول یا خدمات شما نیاز داشته باشند. پس باید حتماً حواستان به پیدا کردن و برقراری تعامل با آنها باشد. یک پروفایل بهینهسازی شده، اولین قدم برای جذب مخاطبان جدید و افزایش تعامل است.
برای مثال اگر در حوزهی فیلم و سریال فعالیت دارید، میتوانید لیست بهترین سایت های دانلود فیلم و سریال را در قالب یک پست معرفی نمایید. تعداد هشتگهایی که در زیر پست قرار میدهید نیز تاثیر گستردهای در دیده شدن آن برای سایر مخاطبان دارد. اینستاگرام به کاربرانش اجازه میدهد حداکثر تا سی هشتگ را در زیر پستهای خود قرار دهند. اما نکته اینجاست که استفاده بیش از حد از هشتگ علاوه بر اینکه غیر حرفهای به نظر میرسد، باعث سردرگمی کاربران نیز میشود. به همین خاطر است که بیشتر برندهای مطرح برای افزایش میزان لایک پستهای خود، حدودا از ۱۰ هشتگ برای هر پست استفاده میکنند. در نظر داشته باشید هشتگ عامل تعیین کنندهای در افزایش اینگیجمنت ریت است.
به جای نوشتن متنهای طولانی یا ساختن ویدیوهایی خسته کننده، سعی کنید محتوای خود را به صورت بخش بخش و در قالب استوری و پست به کاربر عرضه کنید. به طور مثال شما در تصویر خود یک دکمه طراحی میکنید که “نظر خود را بنویسید” همین CTA باعث افزایش میزان گذاشتن کامنت خواهد شد. بهترین عکس هایی که میتوانید بگذارید عکس های قبل و بعد مشتریان شماست. اینگونه نشان میدهید که شما در کار خود حرفه ای هستید و همین دلیل باعث افزایش اعتماد مخاطب شما می شود. هشتگ های درست و به خصوص مرتبط، میتوانند در رشد کسب و کار شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشند.
{شات کردن در اینستاگرام: راهی برای افزایش فالوور و رشد پیج
|}پستهای اسلایدی با محتوای آموزشی، پشتصحنه، اینفوگرافیک، دادهها و آمار جذاب بسیار محبوباند. در پستهای اسلایدی میتوانید تا ۱۰ اسلاید، تصویر، متن یا ویدئو بگذارید. همین باعث میشود مخاطب بیشتر روی این پستها بماند و شانس بیشتری برای تعامل با آن وجود داشته باشد.
اگر نویسنده بتواند یک موضوع را آن طور که هست تجسم کند، کپشنهای طولانی میتوانند موثر واقع شده و توجه مخاطبان هدف را جلب کنند. اگر یک کپشن طولانی به درستی نوشته شود، کاربر با علاقه آن را مطالعه خواهد کرد. این امر باعث میشود تا کاربران، زمان بیشتری در صفحه شما صرف کنند. مدت زمان ماندن مخاطبان در یک صفحه اینستاگرام جزو آن دسته از عواملی است که برای سنجش عملکرد یک حساب کاربری توسط کارشناسان مورد بررسی قرار میگیرد. اینستاگرام یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی در دنیاست که از ژوئن سال 2018 دارای حدودا 1 میلیاد کاربر فعال ماهانه است.
تعداد لایکها، کامنتها، ذخیرهسازی پستها و به اشتراک گذاشتن آنها بعضی از عواملی هستند که بر بالا رفتن نرخ تعامل اثر میگذارند. از مهم ترین راه های افزایش نرخ تعامل اینستاگرام انتشار محتوا به صورت منظم است. هرچه بیشتر پست کنید، فالوورهای شما فرصت بیشتری برای تعامل دارند. برای تازه نگه داشتن فید خود و مجذوب کردن فالوورها به یک برنامه منظم متعهد شوید. همچنین به زمان هایی که تعامل کاربر با پیج شما بیشتر بوده است توجه کنید. بدیهی است که اگر زمانی پست را منتشر کنید که مخاطبان در خواب هستند، به اندازه لازم دیده نخواهید شد.
درواقع این ابزار به شما کمک میکند تا میزان تعامل فالوورهای خود را در ساعات مختلف روز مشاهده کنید. همچنین با استفاده از این اطلاعات میتوانید زمانهایی را که فالوورهای شما بیشتر آنلاین هستند شناسایی کنید. استوریها به دلیل مدت زمان محدود و قابلیتهای تعاملی مانند نظرسنجیها و سوالات، یکی از ابزارهای قدرتمند برای افزایش تعامل در اینستاگرام محسوب میشوند. استفاده از استوریها میتواند باعث جذب بیشتر فالوورها و ارتقاء ارتباطات روزانه با آنها شود. شما از چه راهکاری برای افزایش تعامل کاربران استفاده میکنید؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا این مقاله را کاملتر کنیم. در سالهای گذشته تعامل کاربران به معنای فالو کردن و لایک پستها بود اما در سال 2024 این تعریف، یک تعریف کامل نیست.
یکی دیگر از راه های بیشتر کردن نرخ تعامل کاربران انتشار محتواهای سریالی است. مخاطبان همواره منتظر ادامه محتوا میمانند و تعامل خود را با پیج بیشتر میکنند تا ادامه مطالب را از دست ندهند. راه دیگری که باعث افزایش تعامل پست و استوری شما در اینستاگرام میشود، استفاده از موسیقی های ترند و محبوب خصوصاً در ریلزها است.
هشتگهای محبوب و مرتبط با صنعت شما میتواند موجب دیده شدن بیشتر پستهایتان توسط کاربران جدید شود. بهتر است از هشتگهای پرطرفدار، خاص و کمتر رقابتی استفاده کنید تا فرصت دیده شدن شما بیشتر شود. فقط با دعوت از کاربران برای فالو کردن نمیتوانید تعامل خوبی داشته باشید. یکی از بهترین روشها برای این کار، استفاده از ابزارهای تعاملی مثل نظرسنجی در استوری است. این کار نه تنها خلاقیت کاربران را به نمایش میگذارد، بلکه شما را به دنیای فکری آنها نزدیکتر میکند. شاید نیاز نباشد تمام نظرات آنها را اجرا کنید، اما میتوانید از علاقهها و نیازهایشان برای بهبود کسبوکارتان الهام بگیرید.
برای دستیابی به موفقیت در این شبکه اجتماعی، داشتن استراتژیهای مناسب برای افزایش تعامل با فالوورها بسیار حیاتی است. در این مقاله، 10 استراتژی مؤثر برای افزایش تعامل در اینستاگرام معرفی میشود که به شما کمک میکند تا با فالوورهای خود ارتباط بهتری برقرار کنید و برند خود را در این پلتفرم بهبود دهید. یکی دیگر از راههای افزایش تعامل در اینستاگرام، پاسخ به نظرات کاربران است.
ساعات انتشار پست در صفحه اینستاگرام ارتباط مستقیم با زمینهای دارد که در آن فعالیت میکنید. کارشناسان مختلف نظرات متفاوتی را نسبت به ساعت انتشار پست دارند. اما نکته مهم این است که وقتی تصمیم به پیروی از یک برنامه زمانی دارید، بهتر است به آن پایبند بمانید. چرا که تغییر دائمی زمان انتشار پست، میتواند کاربران شما را گمراه کند. برای محاسبه نرخ تعامل در اینستاگرام ابتدا تعداد تعامل های پست مورد نظر را محاسبه کنید برای این کار تعداد لایک ها و کامنت ها و سیو های آن پست را با هم جمع کنید ( این یعنی تعداد تعامل later ).
- یکی دیگر از راههای افزایش تعامل در اینستاگرام، پاسخ به نظرات کاربران است.
- در این صورت میتوانید ارتباط موثر و نزدیکتری با مخاطبان هدف برقرار کرده و کسب و کارتان را یک قدم به موفقیت نزدیک کنید. {
- اگر از آن دسته افرادی هستید که در شبکههای اجتماعی مختلف فعالیت میکنید، پست منتشر شده در اینستاگرام را در شبکههای اجتماعی دیگر هم به اشتراک بگذارید. |}{
- تجزیه و تحلیل اینکه کاربران شما چه نظری درباره ی محتوای شما دارند یکی از مهم ترین پارامترها است. |}{
- محتوای ویدئو باعث می شود طرفداران شما در مدت زمان بیشتری به تماشای نمایه شما ادامه دهند، که این بدان معنی است که درگیر شدن بیشتر است. |}
- یکی دیگر از راههای افزایش تعامل در اینستاگرام، استفاده از محتوای ویدئویی است.
بسیاری از کسب و کارهای کوچک – از کافی شاپ ها تا هنرمندان آرایش تا فروشگاه های لباس مطرح و همچنین افراد بزرگ،هواداران خود را با مهارت فراگیر درگیر (در تعامل) کرده اند. و با بیش از 4/2 میلیارد عکس روزانه و 50 میلیارد پست به اشتراک گذاشته شده تا به امروز، شما می خواهید در آن عمل کنید. در حقیقت، مزیت استفاده از ارتباط مستقیم با مشتریان، تبدیل آنها به مشتریان وفادار کسبوکار شماست.
شما نیز میتوانید از طریق استوریها، محصولات و سرویسهای خود را به کمک تصاویر و محتوای جذاب برای کاربران بیشماری به اشتراک بگذارید. سند کلود (@Sand_Cloud) نمونهای روشن از برندی است که توانسته با استفاده از میکرو اینفلوئنسر مارکتینگ، در طول زمان کسب و کار خود را توسعه دهد. این شرکت در زمینه تولید حوله فعالیت میکند، از میکرو اینفلوئنسرها و مشتریانش میخواهد که سفیر برند او باشند و عکسهای خود با محصولات این شرکت را در اینستاگرامشان منتشر کنند.
چرا؟ چون دیجیکالا بهخوبی اصول تعامل در اینستاگرام را رعایت کرده و توانسته ارتباط نزدیکتری با مخاطبانش ایجاد کند. وقتی تعداد پیامهای دایرکت زیاد میشود، ممکن است پاسخگویی به همه سخت باشد. در اینجا استفاده از Quick Replies یا پاسخهای سریع اینستاگرام بسیار کمککننده است. میتوانید پیامهای آمادهای برای سوالات پرتکرار و تشکرهای ساده تنظیم کنید.
این سایت