افزونه های سئو برای یوتیوب
افزونه های رایگان کروم برای سئو که نباید از دست بدهید جیمکس ادز
ما استراتژیهایی برای افزایش تعامل مخاطبان با ویدیوهای شما طراحی میکنیم، از لایک و کامنت گرفته تا اشتراکگذاری بیشتر، تا ویدیوهای شما در پیشنهادات یوتیوب بهتر نمایش داده شوند. حفظ مخاطب معیاری است که نشان میدهد بیننده چه مقدار از ویدیوی شما را قبل از رفتن به چیز دیگری تماشا میکند، و وقتی صحبت از سئو یوتیوب به میان میآید، بسیار مهم است. یک کانال یوتیوب که تمایل به دریافت نظرات و لایکهای زیادی دارد، جایگاه بهتری نسبت به کانالی دارد که تعامل خوبی ندارد. این بین هستند افرادی که فقط برای گذراندن اوقات فراقت و یا دیدن آموزش های ویدئویی از یوتیوب استفاده می کنند. این دسته از افراد باید بدانند علیرغم بسیاری از محدودیت های یوتیوب، دانلود ویدیو از یوتیوب هم میسر است.
بعد، میخوای از این دانش استفاده کنی تا مخاطب هدف رو انتخاب کنی، یک برنامه برای کانالت تهیه کنی و اهداف رشد رو تعیین کنی. در عوض، فقط روی ساختن ویدیوهای عالی که مختصر، جذاب و با ارزش هستند تمرکز کنید. بعلاوه، همه این کار را انجام می دهند، بنابراین خطر گم شدن ویدیوی خود را در این میان می بینید. در غیر این صورت، مخاطب به سرعت ویدیو را رها می کند که تأثیر منفی بر رتبه دارد. به عنوان مثال می توانید به هرکسی که ویدیو را تا آخر تماشا می کند قول جایزه بدهید.
قبل از این که به دیگر افزونههای کروم در رابطه با مدیریت و بازنشر ویدیوها بپردازیم، حتما باید به افزونههایی در رابطه با ویرایش و ساخت ویدیوها اشاره کنیم. در هر صورت گاهی شما به دستگاه اصلی خود دسترسی ندارید و نیاز دارید قبل از انتشار ویدیو خود را ویرایش کنید یا یک ویدیو ساده بسازید، برای این کار میتوانید از این افزونهها بهره ببرید. تیوبرز اولین آکادمی تخصصی یوتیوب، مجموعه جوانی است که با هدف درآمد مناسب و گسترش دانش یوتیوب مارکتینگ در سطح جامعه، به علاقهمندان، خدمات و دورههای آموزشی هوشمندانه ارائه میدهد. همواره عملکرد ویدیوهای خود را تحلیل کنید و بر اساس دادهها تصمیمگیری کنید. از ابزارهایی مانند YouTube Analytics استفاده کنید تا بفهمید چه عواملی در عملکرد ویدیوهای شما تأثیرگذار است و آنها را بهبود دهید.
اگر میخواهید مخاطبان شما در نتیجه تماشای ویدیوی شما کار خاصی انجام دهند، مهم است که هیچ چیز را به شانس واگذار نکنید. تامنیل شما به معنای واقعی کلمه اولین چیزی است که کاربر هنگام برخورد با لیست ویدیوی شما میبیند و می تواند تصمیم فرد را برای کلیک کردن یا عدم کلیک بر روی آن بگیرد. با این وجود، شما باید چندین کانال بازاریابی دیگر داشته باشید که بتوان از آنها برای تبلیغ ویدیوها و افزایش بازدید استفاده کرد. علاوه بر این، اتخاذ استراتژی هایی برای درگیر نگه داشتن کاربر با ویدیو تا انتها نیز مهم است. این یک عامل مهم برای Google است تا ارزیابی کند که آیا چیزی را ارائه میدهید که واقعاً به مخاطب علاقه دارد یا خیر.
ایجاد بک لینک برای ویدئوها یوتیوب یکی از راهکارهای مهم سئو محسوب میشود که میتواند رتبهبندی ویدئوها شما را در نتایج جستجوی گوگل بهبود بخشد. در این مقاله، ۱۰ روش ساده و کاربردی برای ایجاد بک لینک به ویدئوها یوتیوب را بررسی میکنیم که به افزایش امتیاز PageRank URL و در نتیجه نمایش بیشتر ویدئو در نتایج جستجو (SERPs) منجر میشود. سئو کانال یوتیوب ابزاری قدرتمند است تا محتوای ویدیویی شما به مخاطبان بیشتری نمایش داده شود و از این طریق، درآمد بیشتری کسب کنید. با رعایت نکات سئو، بهینهسازی کانال و تعامل بهتر با کاربران، شما میتوانید در نتایج جستوجوی یوتیوب و حتی گوگل رتبه بهتری کسب کنید و به شکلی موثرتر کانال خود را رشد دهید. سئوی یوتیوب فرآیند بهینه سازی ویدئو و کانال یوتیوب برای گرفتن رتبه بالاتر در نتایج جستجوی یوتیوب است. سئوی یوتیوب شامل استراتژیهایی مانند تحقیق کلمات کلیدی، بهینه سازی اسکریپت، ساخت لینک و… است.
سئو یوتیوب به ویدیوهای شما کمک میکند تا در نتایج جستجو و همچنین در بخش پیشنهادات یوتیوب بهتر دیده شوند. این به این معناست که زمانی که کاربران کلمات کلیدی مرتبط با محتوای شما را جستجو میکنند، ویدیوهای شما در صدر نتایج قرار میگیرند. مثل تمام موتورهای جستجو، یوتیوب با مطابقت دادن عبارت جستجوشده از سوی کاربران با مرتبطترین و باکیفیتترین نتایج کار میکند. VidIQ یکی از پرطرفدارترین ابزارهای سئوی یوتیوبه که به شما کمک میکنه کلمات کلیدی پرطرفدار، تگهای مناسب و حتی تحلیل عملکرد رقبا رو پیدا کنید. با نصب افزونه VidIQ روی مرورگر، میتونید اطلاعات دقیقی در مورد حجم جستجو، رقابت کلمات و حتی رشد کانالهای رقیب به دست بیارید. این ابزار شامل قابلیتهایی مثل SEO title and description recommendations و bulk SEO optimization هست که میتونه به بهینهسازی چندین ویدیو به صورت همزمان کمک کنه.
ابزار Keyword Explorer در TubeBuddy به شما اطلاعاتی در مورد حجم جستجو، قدرت بهینهسازی و میزان رقابت کلمات کلیدی میده که میتونید بر اساس این اطلاعات، بهترین کلمات رو انتخاب کنید. همانطور که تا الان فهمیدهاید، سئو یا همان بهینهسازی موتورهای جستجو اهمیت خیلی زیادی در تمام کانالهای توزیع محتوا دارد. اگر بتوانید به شکل اصولی از سئو در یوتیوب استفاده کنید، ترافیک کانالتان افزایش پیدا میکند و درنتیجه کاربران بیشتری جذب خواهید کرد. TubeBuddy یک افزونه مرورگر است که روشهای کاربردی و مناسبی برای مدیریت کانال یوتیوب به شما معرفی میکند. با کمک این افزونه میتوانید ویدیوهایتان را زمانبندی کنید و حتی جوابهایی آماده برای کامنتها داشته باشید یا قالبهای شخصیسازی شده برای صفحه پایانی ویدیو طراحی کنید. این ابزار که مخصوص خود یوتیوب است، از بهترین ابزارهای تحلیل ویدیو شناخته میشود.
این افزونه به طور خاص طراحی شده است تا با شماره گذاری نتایج ارگانیک در گوگل، شناسایی رتبه واقعی یک وب سایت را آسان کند. این ابزار هر نتیجه ارگانیک را با یک شماره روشن و قابل مشاهده (معمولاً به رنگ نارنجی) علامت گذاری می کند. یعنی باید بتونید عبارتی رو انتخاب بکنید که بعد از اینکه کاربر اون عبارت رو سرچ کرد به کانال شما برسه. پس از این مفاهیم ارجاع ویدیوی شما، ابزارهای ضروری برای دستیابی بهتر به هدف ارجاع خود را به شما ارائه خواهیم کرد. تصاویر بند انگشتی یکی از عوامل مهم در تصمیمگیری کاربران برای تماشای ویدیوی شما هستند.
با بهینهسازی تصاویر بندانگشتی (Thumbnail) و انتخاب عنوانهای جذاب، کاربران بیشتری بر روی ویدیوهای شما کلیک خواهند کرد. نرخ کلیک بالاتر منجر به افزایش بازدید و تاثیر مثبت بر رتبهبندی ویدیوها میشود. اضافه کردن زیرنویس به ویدیوهای شما میتواند به جذب مخاطبان بیشتری کمک کند. زیرنویسها نه تنها تجربه کاربری را بهبود میدهند بلکه سئوی شما را نیز تقویت میکنند. همچنین، یوتیوب از محتویات زیرنویسها برای درک بهتر موضوع ویدیو استفاده میکند. زیرنویس و زیرنویس ناشنوایان یک جزء دسترسیپذیری مورد نیاز برای ویدیوهات هستن.
یک توضیحات بهینهشده میتونه کمک کنه در نوار کناری ویدیوهای پیشنهادی ظاهر بشی، که میتونه منبع خوبی برای بازدید باشه. وقتی کاربر عبارتی رو جستجو میکنه، صفحه نتایج جستجو فقط حداکثر 120 کاراکتر رو نمایش میده. بعد از اون، بینندهها باید روی “نمایش بیشتر” کلیک کنن تا توضیحات کامل رو ببینن. وارد کردن این کلمات کلیدی، تنوعی از کلمات کلیدی و عبارات تطبیق گسترده در عناصر مختلف ویدیوی یوتیوبت میتونه مخاطبان مناسب رو جذب کنه. اینکه جستجوکنندهها از چه عبارتهای جستجویی استفاده میکنن برای متخصصان سئو و استراتژیستهای یوتیوب خیلی مهمه.
برای اینکه بدانید کانال یوتیوب شما در کدام قسمت موفق بوده و کجاها موفقیت آمیز نبوده بسیار کمک میکند. حتی با استفاده از این ابزار میتوانید درمورد مخاطبانتان اطلاعات بیشتری کسب کنید و بازدید ویدیوهایتان را بهبود بدهید. یکی از محبوبترین افزونهها برای تولیدکنندگان محتوا روی یوتیوب که شما برای مدیریت و همچنین بهینه سازی ویدیوها کمک میکند. اگر تصمیم دارید از این استراتژی به بهترین شکل استفاده کنید، تریبون میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. تریبون با ارائه خدمات تخصصی در زمینه انتشار رپورتاژ آگهی، به شما کمک میکند تا ویدئوها یوتیوب خود را به مخاطبان بیشتری معرفی کنید و به اعتبار آنها افزوده و بک لینکهای باکیفیت جذب کنید. YouTube Analytics یکی از مهمترین ابزارهایی است که برای سئوی ویدیوی شما در یوتیوب استفاده میشود.
نصف دیگهاش به سئوی ویدیوها و انتخاب کلمات کلیدی مناسب مربوط میشه. با استفاده از ابزارهای سئو و تحقیق کلمه کلیدی، میتونی مطمئن باشی که محتوای عالیت دیده میشه و بینندگان بیشتری جذب میکنه. امروز میخوایم بهترین ابزارهای سئو یوتیوب و تحقیق کلمه کلیدی رو که در سال 2024 باید بشناسی، بررسی کنیم. بنابراین مهم است که تا جای ممکن از ۲۶ ابزار سئو یوتیوب معرفی شده در ادامه این مقاله کمک بگیرید تا هم سابسکرایب بیشتری برای کانال به دست بیاورید و هم فرایندهای دشوار مدیریت کانال را بهینهتر پیش ببرید. یوتیوب به عنوان دومین موتور جستجوی بزرگ دنیا، از الگوریتمهای پیشرفتهای برای پیشنهاد ویدیوها استفاده میکنه. انتخاب کلمات کلیدی مناسب، عنوانهای جذاب و تگهای مرتبط باعث میشه ویدیوهای شما در نتایج جستجو و پیشنهادات یوتیوب بهتر دیده بشن.
در یوتیوب، داشتن نرخ کلیک بالا به این معنی است که ویدیوی شما با کلمه کلیدی مورد جستجوی کاربر مرتبط بوده است. یوتیوب (YouTube) دومین پلتفرم محبوب جهان بعد از گوگل برای اشتراک ویدئو است. و اگر الگوریتم جستجوی یوتیوب شما را انتخاب کند، حدس بزنید چه اتفاقی میافتد؟ شما در نتایج جستجوی یوتیوب، رشد خوبی مشاهده میکنید. این موضوع به این دلیل است که الگوریتم خودکار یوتیوب متوجه میشود که افراد بیشتری فکر میکنند محتوای شما پاسخگوی سوالات آنهاست. وقتی که کلمه کلیدی خود را یافتید، میتوانید از آن برای بهینه سازی ویدیوی خود به روشهای مختلف استفاده کنید تا رتبه یوتیوب خود را بهبود ببخشید.
اگه هدفت تعامله، به لایکها، نظرات، اشتراکگذاریها و زمان تماشا نگاه کن. میخوای ترافیک وب رو افزایش بدی؟ لینکها رو به توضیحات و حاشیهنویسیهای ویدیوت اضافه کن، بعد اون منابع رو روی وبسایتت پیگیری کن. یوتیوب معیارهای مفید زیادی ارائه میکنه که میتونه کمک کنه ارزیابی کنی آیا تیمت به اهداف استراتژیکش میرسه یا نه. معیارهای گسترده میتونن برای پیگیری ثبات و تغییرات بزرگ در عملکرد، مثل تغییرات الگوریتم مفید باشن. سئوی یوتیوب ترکیبی از روشهای پایهای سئو با تکنیکهای بهینهسازی مخصوص یوتیوبه.
خیلی از تگ هایی که استفاده میشه معمولا خیلی ها نگرانی اینو دارن که نکنه چون تکراریه و یکی دیگه زده ویدیمون دچار مشکل بازدید بشه و افت کنه. در صورتی که تگ یه مسیر برای پیدا شدن و دیده شدن شما و در یوتیوب تاثیر زیادی رو بازدیدتون نداره. این شامل تگهایی میشه که یک ویدیو براشون بهینه شده، میانگین زمان تماشا و حتی اینکه اون ویدیو چقدر سریع ممکنه ترافیک جذب کنه. همونطور که گفته شد، باید کانال یوتیوبت رو تایید کنی تا به آپلود تصاویر بندانگشتی سفارشی دسترسی داشته باشی. درست مثل پستهای وبلاگ طولانیتر که بهتر از پستهای کوتاه عمل میکنن (کمتر از 1000 کلمه)، ویدیوهای طولانیتر هم رتبه بهتری نسبت به کوتاهترها میگیرن. به جای استفاده از هر هشتگی که به ذهنت میرسه، دو تا سه تا رو انتخاب کن که فکر میکنی دقیقترین توصیف رو از ویدیوت ارائه میدن.
تگها در واقع کلمات و عباراتی هستند که درونمایه ویدیو را به یوتیوب میفهمانند. درست مثل کلمات کلیدی، تگها فاکتوری مهم در ردهبندی ویدیوها از طرف الگوریتم جستجوی یوتیوب به حساب میآیند. در ادامه با آن دسته از ابزارهایی آشنا میشویم که بهترین تگها را در اختیارتان میگذارند. Keyword Tool ابزاری «فریمیوم» (رایگان اما با خرید درون برنامهای برای قابلیتهای پیشرفتهتر) است که میتوانید از آن برای شناسایی تمایلات و نیازهای مخاطبان براساس آنچه جستجو میکنند، کمک بگیرید. فقط کافی است کلمات کلیدی و سوژه خود را وارد کنید تا Keyword Tool انبوهی پیشنهاد در فرمهای گوناگون – مثل سوال، فراخوانی به اقدام (Call to Action | CTA) و حتی هشتگ – در اختیارتان بگذارد. با استفاده از اکانت توب بادی این امکان وجود دارد که بتوانید سئو یوتیوب و بررسی رقبا را خیلی سادهتر انجام دهید.
پیشنهاد تگهای مختلف و اطلاع از بهترین زمان انتشار، تنها بخشی از امکانت این ابزار به شمار میآید. بعد از بررسی تمامی ابزارهای سئو یوتیوب و انتخاب ابزار مناسب، میتوانید از زیگزاگ نتورک برای خرید اکانت توب بادی استفاده کنید تا با دسترسی به ابزارهای مختلف، رتبه مناسبی را برای ویدیوهای خود فراهم کنید. و در آخر، همانطور که در هر نوع تولید محتوا این کار را میکنید، تحقیق کردن را فراموش نکنید. هرچه محتوای مفیدتری به کاربران ارائه کنید، ویدیوتان بازدید بیشتری خواهد داشت و در نتایج جستجو نمایش داده میشود. تصاویر شاخص باعث میشوند کاربر تصمیم بگیرد ویدیوی شما را تماشا کند یا نه؛ چون این تصاویر اولین چیزی هستند که در نتایج جستجو توجه کاربران را به خود جلب میکنند. حتی میتوان گفت تصاویر شاخص میتوانند باعث شوند که مدت زمان تماشای ویدیو بیشتر یا کمتر شود و این موضوع تاثیر زیادی روی رتبهبندی یوتیوب میگذارد.
خرید شماره مجازی به شما امکان میدهد بدون نیاز به سیمکارت فیزیکی، شمارهای برای استفاده در اپلیکیشنها و خدمات آنلاین دریافت کنید. این شمارهها برای ثبتنام در پیامرسانهایی مانند تلگرام یا سایر سرویسهایی که نیاز به تایید شماره تلفن دارند، استفاده میشوند. خرید شماره مجازی بهویژه برای کاربرانی که به دلایل امنیتی یا حفظ حریم خصوصی نمیخواهند از شماره اصلی خود استفاده کنند، گزینهای مناسب است. Ytdlbot یکی از پرطرفدارترین گزینهها برای دانلود ویدیو از یوتیوب است. کاربران میتوانند لینک ویدیو را به این ربات ارسال کرده و آن را در کیفیتهای مختلف (از جمله MP4 و MP3) دریافت کنند.
گنجاندن این وعدهها در عنوان ویدیو، البته بدون تجاوز از حداکثر محدودیت کاراکترها، یک راه خوب برای گرفتن کلیک است. اما با نسخه حرفهای شما میتوانید با مقایسه حجم جستجو، CPC (هزینه به ازای هر کلیک) و رقابت، جستجوی کمی عمیقتر هم داشته باشید. البته نیازی ندارید که روی دو مورد آخر خیلی حساب کنید؛ آنها معیارهایی هستند که به شما یک ایده تقریبی از چالش برانگیز بودن رتبه یک کلمه کلیدی را میدهند، اما همیشه شاخصهای قابل اعتمادی نیستند. VidIQ هم افزونهای برای مرورگر است که تمام اطلاعات ضروری برای پایش عملکرد کانال یوتیوب را در اختیارتان خواهد گذاشت. علاوه بر این، میتوانید فهرستی از کانالهای رقیب درست کنید و به مقایسه استراتژیهای آنها با استراتژیهای خودتان مشغول شوید. دریافت اعلانات ایمیلی راجع به موضوعات داغ و جریانساز هم از دیگر ویژگیهای منحصر به فرد VidIQ به حساب میآید.
اگر از کلمات کلیدی صحیح در دیسکریپشن و تایتل ویدیو استفاده کنید، کاربران راحتتر میتوانند تصمیم به تماشای آن بگیرند. در این بخش از مقاله چند ابزار سئو یوتیوب گوناگون را معرفی میکنیم که در یافتن کلمات کلیدی و به دست آوردن نتایج بهتر به شما کمک خواهند رساند. یکی از یوتیوبرهای موفق، از VidIQ استفاده کرد تا بتونه کلمات کلیدی مناسبی رو برای ویدیوهای “چطور یوتیوبر بشیم؟” پیدا کنه. با تحلیل دقیق دادهها، فهمید که کلماتی مثل “چگونه کانال یوتیوب بسازیم بدون نشان دادن چهره” به شدت ترند شده. بعد از تولید ویدیو با همین عنوان، تونست در عرض یک ماه بازدید ویدیوهاش رو دو برابر کنه و تعداد مشترکین کانالش هم به طور چشمگیری افزایش پیدا کرد. TubeBuddy یک افزونه کاربردی برای یوتیوب هست که به شما امکان میده کلمات کلیدی مناسب رو جستجو کنید و از تگهای پرطرفدار استفاده کنید.
برای انجام این کار، از کانال هایی که در جایگاه شما هستند، بازدید کنید. اگر مخاطبان خوبی داشته باشند و بازدیدهای زیادی داشته باشند، احتمالاً از شیوه های سئو خوبی برای یوتیوب استفاده می کنند و می دانند چگونه از کلمات کلیدی استفاده کنند. بنابراین، بیایید نکاتی را برای یوتیوب ببینیم که کانال و ویدیوهای شما را در نتایج جستجوی کاربران ترجیح دهد. به عنوان مثال، وقتی به یک وب سایت دسترسی پیدا می کنید، معمولاً یک امکان جستجو در آنجا وجود دارد که محتوای داخلی را پیدا می کند. حرف آخردر این مطلب سعی شد نکات مهم سئوی یوتیوب را اشاره کنیم تا در کمترین و بهترین ممکن بتوانید مخاطبان بیشتری در یوتیوب بدست آورید تا کسب درآمد از یوتیوب را تجربه کنید.
با استفاده از صفحه پایان، میتوانید یک ویدیو یا پلی لیست را برای ادامه مشاهده در پایان ویدیو به کاربر نمایش دهید یا حتی از اون بخواهید که کانال شما را سابسکرایب کند. اگر میخواهید مخاطبان شما در پایان ویدیو اقدام خاصی انجام دهند، نباید آن را به تقدیر بسپارید! باید این موضوع را به طور مستقیم و از طریق یک فراخوان به اقدام (CTA) به او بگویید. فراخوان به اقدام را میتوانید در ویدیو ادغام کنید و هم میتوانید از ابزارهای یوتیوب مثل کارتهای یوتیوب (YouTube cards) استفاده کنید. اگر کسی بعد از دیدن ویدیو، کانال شما را سابسکرایب کند؛ این سیگنال را برای یوتیوب میفرستد که ویدیوی شما به قدری خوب بود که کاربر تصمیم گرفت به کانال شما به پیوندد و بقیه محتواهایتان را ببیند. یوتیوب هم این سیگنال را میبیند و اعتبار بیشتری برای ویدیوی شما قائل میشود.
در تمام رسانههای اجتماعی فضای مجازی، هشتگ به کاربران کمک میکند تا محتوای دلخواهشان را سریعتر پیدا کنند. یوتیوب هم از این موضوع غافل نیست و شما میتوانید با اضافه کردن هشتگ به توضیحات و عنوان ویدیو، به کاربران کمک کنید ویدیوی شما را زودتر پیدا کنند. شما با ترکیب استراتژیهای سئو و محتوای ویدیوتان میتوانید به بازاریابی کسبوکارتان کمک زیادی کنید. با این کار علاوه بر افزایش مدت زمان تماشای ویدیو، میتوانید توجه کاربران را به خود جلب کنید و در مسیر رشد قرار بگیرید. به طور متوسط بیشتر مردم ترجیح میدهند بهجای خواندن متن، ویدیو ببینند. این افزونه یکی از افزونههای محبوب من برای ویرایش ویدیوها به صورت آنلاین است.
همچنین، در آموزش یوتیوبر شدن به استفاده از کلمات کلیدی بهعنوان یکی از اصول موفقیت در جذب مخاطبان اشاره میشود. با توجه به اینکه یوتیوب دومین موتور جستوجوی بزرگ دنیاست، استفاده از آموزش سئو یوتیوب به بهبود رتبهبندی ویدیوها و کانالها کمک شایانی میکند. ویژگیهاش شامل یک مترجم خودکار زبان (که کمک میکنه برای کلمات کلیدی غیر انگلیسی رتبهبندی بشی)، یک جستجوگر کلمات کلیدی، پیشنهادهای تگ، پیگیریکننده رتبه برای ویدیوهای منتشر شدهات و موارد دیگه میشه. در حالی که بیشتر کاربرها از تگها برای پیدا کردن ویدیوها استفاده نمیکنن، اونها میتونن به الگوریتم یوتیوب کمک کنن ویدیوت رو دستهبندی کنه و به مخاطب مناسب نشون بده. اول اینکه بیننده رو تشویق میکنه روی ویدیو کلیک کنه، و دوم اینکه به الگوریتم کمک میکنه محتوای شما رو از طریق ترکیبی از کلمات کلیدی شناسایی کنه. کلمه کلیدی اصلی رو توی نوار جستجو تایپ کن و موتور جستجوی یوتیوب مثل گوگل، لیست بلندی از کلمات کلیدی رو پیشنهاد میده.
کانوا یکی از بهترین ابزارهای کنونی برای ساخت تامنیلهایی چشمنواز است. هنگام کار با Canva هم میتوانید طرحهای خود را از کاملا از نو بسازید و هم به سراغ هزاران قالب از پیشآمادهای بروید که با سبکها و سلایق مختلف سازگاری دارند. رابط کاربری Canva کاملا براساس کشیدن و انداختن (درگ و دراپ) عناصر طراحی شده و میتوانید به آسانی تامنیلهایی بسازید که بازدید ویدیوها را بالا میبرند. این افزونه رایگان برای مرورگر کروم به شما اجازه میدهد با کلیک روی دکمه Show More در زیر دیسکریپشن هر ویدیوی یوتیوب، تگهای آن را مشاهده کنید. این راهی عالی برای شناسایی تگهایی است که رقبا استفاده میکنند و شما هم میتوانید از همان تگها یا نمونههای مشابه کمک بگیرید.
سئو کانال یوتیوب از مهمترین ابزارها برای افزایش دیدهشدن و رشد کانال شماست. با توجه به اینکه یوتیوب دومین موتور جستجوی بزرگ دنیاست، استفاده از سئو برای بهبود رتبهبندی ویدیوها و کانالها از اهمیت بسیاری برخوردار است. سئو یوتیوب نه تنها به معنای استفاده از کلمات کلیدی درست است، بلکه شامل بهینهسازی تمامی عناصر ویدیوها و کانال شماست تا تجربه بهتری برای کاربران فراهم کند و در عین حال الگوریتمهای یوتیوب را نیز هدف بگیرد. در این مقاله به بررسی دقیق مفهوم سئو کانال یوتیوب، مزایا، و روشهای کاربردی آن خواهیم پرداخت. اگر میخواهید ولاگری یا تولید محتوای ویدئویی در یوتیوب را شروع کنید، احتمالا دوست دارید مخاطبان زیادی بدست آورید.
https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/